Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
  • a15.jpg
  • t10.jpg
  • w19.jpg
  • w36.jpg

W dniach 11-13.10.2021r. uczniowie klas 3b i 3f wraz z opiekunami mgr Anetą Salachną, mgr Iwoną Zimmerman, mgr Karoliną Wojtal oraz mgr Eweliną Noszczyk wyjechali na trzydniową wycieczkę do góralskiej miejscowości Ząb. Założona w 1620 roku wieś jest jedną z najwyżej położonych i zamieszkałych w Polsce (około 1013 m n.p.m.).

Zobacz zdjęcia!!!

W pierwszym dniu odwiedziliśmy m.in. Tatrzański Park Narodowy. Spacerując szlakiem Doliny Strążyskiej, podziwialiśmy piękno jesiennego, górskiego krajobrazu i malownicze kaskady płynącego potoku, aż dotarliśmy do wspaniałego wodospadu Siklawica. Widok wody spływającej z wysokości 23 metrów zrobił na nas duże wrażenie.
Po przyjeździe do pensjonatu, w którym zjedliśmy obiadokolację i zajęliśmy pokoje, poszliśmy na spacer po okolicy. Z zachwytem podziwialiśmy przepiękną panoramę Tatr, którą oświetlały promienie słońca. Gdy wróciliśmy, świetnie się bawiliśmy i integrowaliśmy na dyskotece.

Następnego dnia, po śniadaniu, wyruszyliśmy do Aqua Parku w Zakopanem oraz wjechaliśmy kolejką szynową na Gubałówkę. Pomimo wietrznej i nieco deszczowej pogody pozostawaliśmy pełni energii i dobrego humoru. Odwiedziliśmy również najpopularniejszy deptak na Podhalu, czyli Krupówki. Chętni zakupili pamiątki i skosztowali tradycyjne oscypki. Na zakończenie dnia spotkaliśmy się przy ognisku, piekąc kiełbaski i wzajemnie dzieląc się wrażeniami. Fani piłki nożnej mogli oglądać mecz w strefie kibica, a pozostali uczestnicy wycieczki tańczyli w rytm dobrej muzyki.

W środę o poranku, ku naszemu zdziwieniu, za oknami ujrzeliśmy krajobraz pokryty białym puchem. Mimo, że widok ośnieżonych gór bardzo nam się podobał, udaliśmy się w kierunku Krakowa. W mieście nad Wisłą zwiedzaliśmy wyjątkowe zabytki architektury i sztuki. Na Rynku Głównym Starego Miasta podziwialiśmy piękne kamienice, dorożki, a także gołębie unoszące się wokół Sukiennic czy Bazyliki Mariackiej.

Był to wyjazd pełen atrakcji i aktywnego odpoczynku. Wspólnie spędzony czas dostarczył nam wielu niezapomnianych wrażeń. Wszystkim Kolegom i Koleżankom serdecznie polecamy wycieczkę w polskie góry. Być może i Wy rozbudzicie w sobie miłość do podróżowania szlakami górskich zakątków i odkrywania góralskiego folkloru.

Łukasz Brzóska kl. III b
opieka redakcyjna i zdjęcia: mgr Ewelina Noszczyk

Opis alternatywny zdjęć:
1. Wypas owiec na polanie
2. Młodzież na dyskotece
3. Widok na góry
4. Zdjęcie grupowe przed Aqua Parkiem w Zakopanem z opiekunami: mgr K. Wojtal i mgr E. Noszczyk
5. Wnętrze parku wodnego
6. Uczniowie w parku wodnym
7. Uczniowie w parku wodnym
8. Napis Zakopane
9. Panorama Tatr
10. Pieczenie kiełbasek
11. Zabawa taneczna uczestników wyjazdu
12. Leśniczówka TPN
13. Budynek pensjonatu
14. Ośnieżony krajobraz górski
15. mgr A. Salachna, mgr K. Wojtal, mgr I. Zimmerman na Rynku Głównym w Krakowie
16. Zdjęcie grupowe przed pomnikiem Adama Mickiewicza w Krakowie
22. Widok na Giewont
23. Wodospad Siklawica
24. Uczniowie podczas spaceru Doliną Strążyską
25. Zdjęcie grupowe klas 3b i 3f wraz z opiekunami: mgr A. Salachną, mgr I. Zimmerman, mgr K. Wojtal
26. Młodzież na dyskotece

teatrimmickiewicza

Pomoc psychologiczna

zespolporadni

Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Korzystając z niego wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.