Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Jak taka wiadomość nie mogła mnie nie poruszyć? - Przynieście proszę na najbliższe zajęcia z wychowawcą: klej, taśmę klejącą nożyczki, mogą być wstążeczki, zastanawiacie się: po co? Element niespodzianki i zaskoczenia … a nasza ciekawość i wyobraźnia już pracuje. Dzieje się i to oczywiście pozytywnie. Wiesz o co chodzi? Niby nie, ale jak się dowiesz, daj znać. OK. Cisza. Dzisiejsza droga do szkoły zdała się jakby krótsza, nawet ktoś nie zaspał, inny się nie spóźnił.


Dzwonek, wchodzimy do sali, siadamy jak zwykle każdy na swoim i oczekiwanie … a potem … 1,2,3,4,5 … jedynki tu, obok dwójki, trójki, czwórki i piątki. Popatrzyłam na mój zespół … dlaczego nie? Będzie okazja, by lepiej się poznać. Każdy z nas zaopatrzony w to i owo, zgodnie z prośbą naszej pani profesor. A potem? Dostajemy blok rysunkowy i zadanie: "budujemy wieżę"! Mamy 25 minut, a wieża ma być nasza, najwyższa, najbardziej prawdziwa, no i taka: naj, naj, naj!

Nie wiadomo kto zaczął, ale czy to ważne? Twój pomysł, mój pomysł, nasz pomysł i wieża pnie się w górę, może na początku niezbyt stabilna i nie jest tak, jak byśmy chcieli, ale spokojnie … damy radę. I daliśmy! Zabawa była przednia. Daliśmy sobie szansę współpracy, to znaczy zadanie nas połączyło i tak jakoś nasza wieża stanęła całkiem poprawnie, piękna jak nasze nadzieje w niej sklejone razem. Podobno okazaliśmy się kreatywni i innowacyjni. Może w przyszłości postawimy sobie zadania z użyciem technologii wymyślonych przez nas?

Wspólnie przenieśliśmy naszą wieżę na miejsce "zbiórki" obok innych i tak mierząc okiem jej wysokość staraliśmy się dodać jej centymetrów i uroku, tak od nas - na jej szczęście. Czy, aby tylko? Fajna jest ta nowa koleżanka, a kolega jaki super! Do tej pory ledwo co rozmawialiśmy ze sobą, a tu proszę … nawet mi cześć powiedział po szkole. Przypadek? A może to magia naszej wieży? Zostawiliśmy naszą wychowawczynię z wieżami w klasie, bo musieliśmy pójść na inne zajęcia. Pewnie będzie jej miło, bo staraliśmy się bez wyjątku. Jutro ma się rozstrzygnąć konkurs piękności i trwałości naszych prac. To znaczy piękne są wszystkie, a czy trwałe? Myślę, że każdy z nas po cichu jest przekonany, że w naszych relacjach pozostaną trwałe do końca naszych dni w szkole i jeszcze dłużej.

Klasa Ii z wychowawcą p. Marzanną Gromotowicz

 

Na zdjęciach przedstwieni są uczniowie kl. Ii, biorący udział w zajęciach "budujemy wieże przyjaźni".

   

Partnerzy  

brazowa tarcza

Brązowa szkoła


logo small


 

godlo polski


Biuletyn Informacji Publicznej

bip


 

logoSpellMaster


Zlote Szkoly Logo 1080x1080


PODATEKmicek

 


DEKLARACJA

DOSTĘPNOŚCI


POLITYKA

PRYWATNOŚCI


 DP


 

ujd small

 


 MIĘDZYWOJEWÓDZKI

TURNIEJ CHEMICZNY

logo MłodyChemikSP

DLA UCZNIÓW

SZKÓŁ PODSTAWOWYCH:

„MŁODY CHEMIK”

 


 ico covid19


OGÓLNOPOLSKI

TURNIEJ CHEMICZNY

logo MłodyChemikPonad

DLA UCZNIÓW SZKÓŁ

PONADPODSTAWOWYCH


vulcan 1


Logo konkursMickiewicz


wielcy polacy slogo

Konkurs

Wielcy Polacy na Kresach


male ojczyzny slogo

Konkurs

Małe ojczyzny -

nasza tożsamość


Interpretacja utworu slogo

Konkurs

Twoja interpretacja

utworu literackiego


LOGO V LO im. A. Mickiewicza

Tarcza


ikona Biblioteka


MickArt


wspolnota slogo


 zoom n m logo

 


mat obiektyw2021


kon2019rita


smartcookie101


Logo Check your English


Logo UPRP small


wst


LogoWilno

Szkoła Partnerska


Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa


Projekt polsko-grecki PO WERProgram Operacyjny

Wiedza Edukacja Rozwój

2014-2020 (PO WER)


facebook


instagram


Snap


Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej

epuap


 logo cke

Matura


Współpracujemy z

zycieczestochowy


 Urząd Miasta Częstochowy

urzadczestochowa


 Bursa Miejska w Częstochowie

bursamiejska


 

 doradztwo


 Teatr im. Adama Mickiewicza

teatrimmickiewicza


 Pomoc psychologiczna

zespolporadni

 

   
© V Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Częstochowie

Logowanie